|
|
Letáky ve stojanu - přibližně 10-15% nakupujících si leták vezme, pokud je dobře umístěn.
|
|
ZÓ klips - informaci obdrží každý, protože je součástí madla vozíku.
|
|
Poutače na prodejním místě závěsné - velice záleží na velikosti a tvaru, který musí zaujmout. Navíc se na poutač vejde jen krátká, heslovitá zpráva.
|
|
ZÓ klips - informace jsou stále na očích spotřebitele. Během nákupu se na toto místo podívá pokaždé, když vozík rozjíždí nebo s ním jede.
|
|
Označníky nebo cedulky na produktech, pultech - příjemce musí projet kolem nich, aby je zaregistroval. Pokud tuto trasu neprojede, zákazník informaci nezíská. Navíc jejich nutná obměna mapující aktuálnost položek zabere mnoho času.
|
|
ZÓ klips - je neustále se spotřebitelem od vstupu do prodejny. U venkovních vozíku dokonce ještě před vstupem a tiskovinu lze vyměnit velmi rychle, během několika sekund.
|
|
|