klip's logo

ZÓ klips

 
 
informace na pravém místě
 
 
left picture

novinky



   

ZÓ klips – vyhrajte kampaň zdarma


ZÓ klips 11.2. odstartoval novou akci s dlouhým názvem: „POZOR ! Na světe je sice hodně věcí, na které můžete NAPSAT nebo NAMALOVAT cokoliv, ale jen málo těch, která Vám zůstanou na očích hodně dlouho a jsou tam, kde i Vaši zákazníci“ Pokud chcete vyhrát kampaň zdarma, tak vyplňte níže uvedený formulář, který lze rovněž stahnout zde (info@zoklips.cz) nebo volejte na telefon 739 204 231. V sekci pro klienty - ZÓ žurnál (vpravo) se taktéž dozvíte aktuální seznam výherců.

   

ZÓ klips notice board – inzerce pro malé a střední firmy. Nezávazný poptávkový formulář pro výpočet ceny a rezervace místa.

Zde si můžete jednoduše a levně zajistit poptávku po inzerci na místech, kam chodí více než 3 000 000 zákazníků měsíčně, vyplňte formulář a do 24 hodin se dozvíte, kolik by Vaše reklama stále a zda-li je ještě volno.

* - povinné údaje

Jméno*
Příjmení*
Firma
E-mail*
Telefon*
Zde napište text, jež chcete umístit na ZÓ klips
Datum zahájení
Kolik měsíců má kampaň trvat?
Kolik témat chcete v kampani komunikovat?
Uveďte lokality (města, okres), kde má být kampaň
Na jaký typ produktu má být kampaň zaměřena?


   

ZÓ klips notice board – řešení pro malé firmy

ZÓ klips startuje program pro malé firmy a živnostníky, kteří by chtěli ve velkých centrech , kam chodí až 3 000 000 osob měsíčně oslovit své potenciální zákazníky, zaměstnance. Např. hoteliér své hosty, opravář nové firmy, majitelka prodejny nové zaměstnance apod. V tomto případě si mohou pronajmout ZÓ klips notice board (nástěnku), kde na jedné ploše inzeruje několik firem najednou a náklady se tak podělí počtem inzerentů. Pokud chcete více informací o tomto programu, tak volejte na 739 204 231 nebo piště info@zoklips.cz nebo www.zoklips.com


   

ZÓ klips –leader 2007- moc děkujeme všem …


ZÓ byl v roce 2007 využíván průměrně na 87% své maximální kapacity , což je bezesporu médium nejpočetnějšími zakázkami ve svém oboru v ČR. Co stojí za úspěchem roku 2007 a let předcházejících ? Nic víc a nic méně než usilovná práce na neustálém zdokonalování služeb a funkčních vlastnostech tohoto unikátní média. Pro posílení roku 2008 chystá ZÓ klips nové služby.

   

ZÓ klips – efekt okamžité reakce

ZÓ klips nabízí možnost okamžité reakce. Tzn. že inzertní plochu je možno měnit například několikrát týdně a reklamní kampaň tak získá na dynamičnosti. Prvních několik dní například inzerent použije upoutávku a posléze postupně vysvětluje sdělení. Nebo například každý týden lze komunikovat pod jednou značkou jiný produkt apod.


   

Připravte se - Zhasínáme světla


ZÓ klips se stal v ČR synonymem technologických inovací v reklamním světě. V roce 2004 zahájil výzkum a vývoj média, které by bylo schopno se samočinně nabíjet solární energií a později vyzařovat potřebné světlo zpět. Nyní spouští první sérií výrobku pod znakem ZÓ klips LUNA2007, které uvede již v červnu na trh a to do v předem stanoveném podílu sítě MAKRO. Nový ZÓ klips je schopen se nabíjet během 20minut a vydržet posléze svítit až 10 hodin tak, že reklamní leták uvidíte i na poměrně velkou vzdálenost. Tímto způsobem můžete zvýraznit na svém letáku to, co považujete za potřebné, například budou svítit světla vozů, písmena, lze rozsvítit například mobilní telefon apod. Efekt upoutání je obrovský, posuďte sami. Ve srovnání stejného letáku ve dne a v noci s důrazem na slovo 1 měsíc.



   

ZÓ klips - účinná alternativa Vaší současné reklamy

Jestliže se podíváme na počátek roku 2007, můžeme hovořit o dalším překonání počtu a velikosti kampaní od doby počátku ZÓ klips na trh. Jeho obliba stále roste i jako alternativa doposud obvyklým venkovním médiím typu billboardy či jiná venkovní reklama. Zákazníci přicházejí na to, že ZÓ klips je levnější a při tom účinnější alternativa jejich současné reklamní kampaně. Od počátku je toto médium tvořeno tak, aby inzerent mohl reklamní kampaň upravovat,přizpůsobit - například mít více motivů a ještě k tomu být blízko zákazníka a to na bezkonkurenčně dlouhou dobu. Zkuste si srovnat toto médium. Pošlete poptávku ( odkaz POPTÁVKA ) a srovnejte jeho možnosti.

   

ZÓ klips - silné médium v nejsilnější maloobchodní síti

ZÓ klips na 100% nákupních vozů v síti Makro. Makro se při tom chystá dále zlepšovat podmínky pro své zákazníky. Od poloviny roku budou moci platit platební kartou, což zatím nebylo možné. Kromě toho si budou podnikatelé moci přímo v prodejně půjčit peníze u banky, sjednat pojištění nebo uzavřít leasing. Napsala to Mladá fronta Dnes. "Chceme spolupracovat s několika institucemi a rozšířit poskytované finanční služby," uvedl šéf Makra Martin Dlouhý s tím, že bankovní koutek má být ve všech prodejnách. Makro zároveň jedná s bankami a karetními společnostmi, aby v jeho obchodech šlo platit kartami. Dosud to bylo možné pouze se speciální kartou, kterou Makro vydávalo společně s Komerční bankou. Novinky chystané v Makru jsou pokračováním snahy dosáhnout růstu tržeb i při stejném počtu obchodů. Po poklesu v roce 2005 se loni tržby zvýšily na 38,3 miliardy korun.

   

ZÓ klips - nabídněte svým zákazníků informaci ve chvíli jejich nákupního rozhodování.

Celkem 80 % televizních diváků se nedivá na televizní reklamu. Začne-li v televizi běžet reklama, nechá ji 30 % diváků sice na obrazovce, ale nevěnuje jí pozornost. O 1% méně lidí raději přepne na jiný kanál a každý pátý divák si na chvíli odskočí od televize. Reklamu sleduje 13% diváků, kterým však nabízení zboží a služeb vadí. Se zájmem ji sleduje šest procent respondentů. Jen dvě procenta dotázaných soudí, že reklamy by mělo být v televizi více. Naopak dvě třetiny respondentů zastává názor, že reklama by měla být omezena. Dalších 14 procent diváků si myslí, že reklama by měla být zakázána. Zhruba stejný podíl, 15 procent, zastává názor, že reklama v televizi by měla zůstat ve stejné míře jako nyní.

Naopak místem, kde by lidé nejčastěji přivítali více reklamy, je místo prodeje. Místo, kde se lidé věnují nakupování a vítají nové informace, na základě kterých by se mohli rozhodnout

   

Originalita + úsilí = 1. místo i v roce 2006 - děkujeme

ZÓ klips se stal již po několikátý rok nejvyužívanějším médiem, rádi bychom vám všem našim zákazníkům za to poděkovali. Vážíme si Vaší důvěry a váhy Vašeho rozhodnutí, kterou jste do tohoto média vložili.

Patentovaný nosič ZÓ klips je unikátní médium svého druhu, jelikož dokáže v místech, kde měsíčně projede až 3 000 000 zákazníků podat informace jak v textové, tak v obrazové podobě a pouhých 50-60cm od očí, více než 1 hodinu. Jelikož ZÓ klips vznikl z nápadu v kombinaci s úsilím a vytrvalostí, dovolte, abychom Vám popřáli též mnoho úspěšných nápadů a vůle do dalšího roku 2007.

   

ZÓ klips - "jedno z mála skutečně účinných médií", potvrzuje i Danone

Pokud zrekapitulujeme rok 2006, lze hovořit o dalším nárůstu oblíbenosti média ZÓ klips. ZÓ klips registruje závazné objednávky na 3-4 měsíců dopředu, to je úspěch, kterým se nemůže pochlubit žádná jiná instore-media. Ba naopak mnoho z nich po celý rok zejí prázdnotou a nepomohou ani výrazné slevy agentur, které je nabízejí, aby zlákaly nerozhodnuté zákazníky. Tím co odlišuje ZÓ klips je mnoho aspektů. od velikosti média 210x120mm, náklonu až po místo, kde je instalováno. Nejvíce však posiluje ZÓ klips bezesporu jeho účinnost. Například zadavatel a výrobce inzerující během tohoto roku pizzu, Dr. Oetker zvedl v některých hypermarketech prodeje až o 300%. "jedno z mála skutečně účinných médií", potvrzuje i Danone a zařazuje ZÓ klips do preferovaných médií.

   

Kvalita patří k ZÓ klips

Společnost Tymbark-Maspex Czech s.r.o. patří na českém trhu mezi leadery v prodeji nealkoholických nápojů, a to zejména ovocných nápojů, nektarů a 100% džusů, již po třetí volí médium ZÓ klips jako vlajkovou loď pro podporu v obchodních sítích . Výrazný grafický design upoutá pozornost mnohého návštěvníka a dá na výběr mezi štíhlou linií a 100% džusem s kousky ovoce. Doporučujeme: 100% Ananas s vlákninou, 100% Brazilský pomeranč s dužinou, Hruška s vlákninou, Jahoda s dužinou, Multivitamín s dužinou, Švestka s dužinou, Višeň s dužinou



   

ZÓ klips - podzim 2006 ve znamení velkých značek


Podzimní čas znamená u média ZÓ klips především celoplošné kampaně velkých jmen. První masivní kampaní je podpora produktu SMETANINO firmy Želetava. Tato společnost se pro ZÓ klips rozhodla již téměř na počátku roku 2006 a měla toto médium v hledáčku zařazeno mezi top preferovanými produkty právě díky unikátní výjimečnosti jeho řešení.

TIP: doporučujeme též www.zeletava.cz, kde se o novém výrobku dočtete více.



   

ZÓ klips - Danone trvale preferuje ZÓ klips

Společnost Danone jako řada dalších opakuje své reklamy na mediálním řešení ZÓ klips. Návrat zákazníka je pro nás vždy výrazem uznání neustálé snahy být lepší než ostatní, a to nejen v nápadech, výrobních řešení, ale i řadě originálních služeb sloužících zákazníků k přehlednosti, jednoduchosti a zařazující NEUBERT marketing & Co. do skupiny moderních firem. Rádi bychom touto cestou poděkovali všem zákazníkům za využití ZÓ klips a zavázali se k neustále snaze a vytrvalosti být v větší nápaditosti a pracovitosti než ostatní.

   

ZÓ klips - čemu dáváte přednost?

Některá ostatní média ZÓ klips
1. několik desítek inzerátů v 1 prostoru 1. maximálně 3 inzertní sdělení v 1 prostoru
2. přímá konkurence v 1 inzertním prostoru 2. záruka nekonkurenčních kampaní
3. velmi málo času na střet příjemce s inzerátem 3. 1,5 hodiny v přímé střetu s reklamní plochou
4. riziko zakrytí inzertního prostoru 4. jistota stálé viditelnosti
5. komplikovaná viditelnost díky fixnímu umístění 5. zřetelná viditelnost = stále na očích
6. mimo zorný úhel / šikmo nebo výše, níže 6. přesně v zorném úhlu
7. cena až několik 100 000 Kč/1 spot, sdělení 7. průměrná cena 3,-Kč/ den



   

ZÓ klips - nová služba ZÓ pack - nejen Makro a Delvita dohromady …

Společnost City Car, je jedna z těch firem, které hned od prvpočátku začali využívat synergie reklamních kampaní realizovaných na ZÓ klips v Makru a Delvitě dohromady. Nejen, že tím zasahuje několik demografických segmentů zároveň, ale díky tzv. ZÓ pack (nová sklužba), tedy obchodním balíčkům, se dostávají na ještě výhodnější ceny, než pokud by obě sítě kupovali zvlášť.


Informujte se na info@neubert-marketing.cz na ZÓ pack.

   

ZÓ klips - preciznost sklízí své ovoce

ZÓ klips si svojí propracovaností do posledního detailu vydobyl první místo ve využitelnosti na místech nejhustšího výskytu Vašich potenciálních zákazníků . Tento produkt se liší od těch ostatních především systémovostí a koncepcí s jakou byl připravován a vyvíjen. Nejen že jeho startu předcházel pečlivý průzkum trhu zaměřený na optimální prostory, místa inzertního účinku, kde z mnoha původně nadějných míst vyplynulo, že nejefektivnějším místem je místo madla nákupního vozíků a to především pro jeho středové umístění s úhlem pohledu a schopnosti se věnovat sdělení i při chůzi. Po průzkumu následovala řada vývojových kroků, kde se testovaly optimální velikosti, snadnost výměn letáků, náklon a posazení. V tuto chvíli je bezesporu jasné, že se tato prvopočáteční preciznost vyplatila.

   

ZÓ klips - vyprodáno na další měsíce

Médium jehož využitelnost stále stoupá zejména na základě kladných referencí a dobrých zkušeností zákazníků se v současnosti dostalo do fáze, kdy je vyprodáno již na několik měsíců dopředu. Například měsíc červen 2006 byl počátkem dubna zcela zaplněn do posledního volného místa a počátkem května se započalo v potvrzování objednávek a závazných rezervací až do měsíce října. Společnost NEUBERT marketing & Co. děkuje všem zákazníkům za zájem a žádá o pokud možno včasnou rezervaci prostorů a lokalit . Zároveň pro pohodlí a zjednodušení vzájemné komunikace zavádíme další formy kontaktů. Rezervace nebo Dotazy lze provádět několika jednoduchými cestami:

  1. elektronické rezervace – vpravo na stránce odkaz Poptávka
  2. e-mail – info@neubert-marketing.cz
  3. telefon centrála: 311 678 742
  4. Mobil nebo SMS centrála: 739 046 522


   

ZÓ klips - co odlišuje toto médium od všech ostatních?

  1. velikost: K výraznosti ZÓ klipsu připívá jeho velikost – tj. jak na výšku tak do šířky , ale i místo kde je umístěn. Posuďte sami, zda-li je efektivnější dát reklamu přímo k očím zákazníka nebo komkoliv jinam
  2. náklon: ZÓ klips používá systém zakřivení reklamní plochy tak, aby byla nakloněna optimálně do zorného pole příjemce reklamního sdělení - do pohledu zákazníka. Tento systém využívá patentového vzoru s tzv. předními vzpěrami.
  3. blízkost očí: blízkost očí, tedy umístění na madle vozíku, cca. 50cm od očí zákazníka umožňuje umístit obrázek v dostatečné velikosti a vzdálenosti pro snadné přečtení.
  4. čas: 30 – 90 minut se zákazníkem znamená vysoký zásah již při prvním střetu s reklamním sdělením


   

ZÓ klips – vyšel nový ZÓ žurnál – detailní informace o Vašem médiu

Na těchto stránkách naleznete v pravé části odkaz na ZÓ žurnál, což je bulletin o médiu ZÓ klips. V tom si můžete stáhnout dynamickou prezentaci, ale i novinky – info, data apod. ze světa ZÓ klips včetně velkých obrázků z jednotlivých kampaní. Pokud ještě nemáte heslo pro V.I.P. zákazníky zašlete požadavek na info@neubert-marketing.cz

   

ZÓ klips – připravuje silnou expanzi do dalších států

ČR rok 2003. Vstup zcela nového, unikátního, českého média na trh, rozvířil doposdu klidné vody instore a outdoor reklamy. ZÓ klips za 3 roky své existence potvrdil svoji sílu a jedinečnost a vydává se do dalších států. Plánem společnosti NEUBERT marketing & Co. je do roku 2012 získat klíčové podíly zejména ve státech západní Evropy. Veříme, že tato území budeme moci brzy nabídnou i obchodním zastoupením našich současných zákazníků.



   

ZÓ klips a měsíční svit s lahodnou chutí

Měsíční svit se zatřpytil na nosičích ZÓ klips v měsíci dubnu. Kampaň typu akční program 5+1=5 představila nejen jednotlivé varianty Vodky MoonShine, ale nabídla všem zákazníkům velmi výhodný nákup.

Zvláštní design dvou prostorově oddělených obsahů vytvořil nejen reálnou představu o výrobku, ale dokázal zajistit i potřebné informace na pravé straně letáku

   

ZÓ klips ve volbě giganta Vodafone

ZÓ klips byl zvolen též pro saturační kampaň mobilního operátora Vodafone.

Celoplošné kampani „1 měsíc vám otevře pusu“ vévodil zřetelný, jednoznačný obsah bíločervené grafiky, který v řadě ZÓ klips působil opravdu velkolepě.

   

ZÓ klips získejte další zákazníky => s dalším vozíkem pojede i Váš zákazník

ZÓ klips spustil na jaře 2006 informační podporu orientovanou na jeho výjimečnost . Hlavním motivem 1. vlny kampaně, kterou ve vlastní režii spustila mateřská společnost NEUBERT marketing & Co. je moderní digitální budík, na jehož obrazovce se objevuje symbolu nákupního vozíku.

NEUBERT marketing & Co. plánuje v průběhu roku 2006 zrealizovat několik vln informačních kampaní cílených zejména na nové, potenciální zákazníky, kteří se médiem ZÓ klips teprve seznamují. Více informací + ZDARMA stažení nové prezentace naleznete v odkaze ZÓ žurnál - pro heslo si napište na info@neubert-marketing.cz

   

ZÓ klips i MAKRO vstupují do roku 2006 s potvrzenou pozicí číslo 1

Lidé jsou ochotni stále více utrácet, což se projevuje i v tržbách obchodníků. 10 největších obchodních řetězců v ČR v roce 2005 utržilo dohromady 226 mld. Kč. Největší krajíc opět ukrojila společnost Makro Cash&Carry provozující síť hypermarketů Makro. 12 hypermarketů Makro loni vykázalo tržby ve výši 37,5 mld. Kč. A jaký podíl na těchto tržbách máte vy?
Společnost NEUBERT marketing & Co. vybrala právě tuto síť pro své vyjímečné mediální řešení. ZÓ klips nyní svou nepřehlédnutelností ovlivňuje zákazníka tam, kde utratí nejvíce. A není to ledajaký zákazník, ale zákazník s nadprůměrnými příjmy.
Zákazníkům, kteří ZÓ klips použili jsme usnadnili a zvýšili prodeje až o desítky procent.
Podle řady výzkumů se lidé staví odlišně k reklamě v jednotlivých médiích .Existuje prostor pro reklamu hlavně na místě prodeje, v novinách, časopisech, ale také na internetu. Na druhé straně v televizi už mají lidé reklamy dost, a to zejména pokud jde o soukromé televizní stanice jako je Nova a Prima.



   

Vaše reklama? Nesmí jí být mnoho v jednom médiu. Erotika nevadí.

Pravdivá, důvěryhodná a srozumitelná. Taková má být podle názoru většiny českého obyvatelstva reklama. Volání po reklamě jako o zdroji informací se ale mnohdy bije s přáním zadavatelů, aby reklama přinášela co nejlepší výsledky.
Každý člověk je totiž denně bombardován stovkami až tisíci různých reklamních sdělení, a reklama proto musí být co nejvýraznější.
Podle řady výzkumů se lidé staví odlišně k reklamě v jednotlivých médiích. Existuje prostor pro reklamu hlavně na místě prodeje, v novinách, časopisech, ale také na internetu. Na druhé straně v televizi už mají lidé reklamy dost, a to zejména pokud jde o soukromé televizní stanice jako je Nova a Prima.
Zvláštní přístup Čechů je k erotice. Téměř polovina lidí uvedla, že se jim erotické motivy libí, zvlášť v případech, kdy se hodí k nabízenému výrobku. Další čtvrtina z nich sice nadšená není, ale ani je nijak nepobuřují. Vyloženě odmítavý postoj k lechtivému tónu v reklamách zaujalo jen 8% lidí.
ZÓ klips při tom ve svých obchodních zásadách umožňuje maximálně 3 inzeráty během stejného období. Navíc je zcela ošetřen fakt, že ZÓ klips nedovoluje umístit ve stejném období inzeráty firem, které by si mohli konkurovat.

   

Lidé z Danone se opět poněkolikáté rozhodli pro ZÓ klips

Společnost Danone v druhém týdnu po novém roce odstartovala celoplošnou kampaň na produkt ACTIVIA se sloganem" Co na vánoční hodování říká Vaše zažívání?". Kampaň v sobě zahrnovala službu ve formě záruky vrácení peněz. Pokud by se neprojevili lepší známky zažívání do 15 dnů, získal zákazník právo na vrcení peněz. Navíc v případě spokojenosti mohl každý zákazník získat dárek.

   

ZÓ klips roste. Volba v roce 2006 padla na DELVITU - Dobrý obchod

ZÓ klips roste. V roce 2006 připravila firma NEUBERT marketing & Co. v alianci s partnerskou společností Plus Plress Agency divizí VISON PLUS postupné pokrývání sítě, která 2x po sobě vyhrála hodnocení odborné poroty supermarket roku - sítě Delvita. V tuto chvíli již započalo pokrývání pražských provozoven a velmi rychle budou pokryty i další velká města v ČR v této síti. Pro bližší informace napište e-mail na info@neubert-marketing.cz




   

ZÓ klips SLAVÍ - děkujeme! Inteligentní řešení zvítězilo
Toto médium si za dobu své 2 leté existence získalo postupně dominantní podíl ve využitelnosti a poptávce. Nebyla to lehká cesta především díky agresivitě konkurence v oblasti in-store médií, která si dlouhou dobu nemohla zvyknout na dynamický růst ZÓ klips. Médium ZÓ klips bylo vymyšleno a patentováno na základě pečlivých průzkumů trhu a vyprecizované do posledního detailu. Jeho síla nespočívá v pouhém nápadu, ale v souboru mnoha detailů počínaje od velikosti, nakloněné roviny, vzpěrám až po místo jeho výskytu. Díky tomu je ZÓ klips velmi intenzivně využívaný reklamní prostor pro mnoho oblastí podnikání.

   

Stáhněte si v ZÓ žurnálu novou, dynamickou prezentaci
Všichni, kdo potřebujete pro sebe nebo své okolí více přehledných informací v kompaktní formě si nyní můžete stáhnout novou prezentaci pro rok 2006. Naleznete ji v komprimovaném formátu PDF v zákaznické sekci ZÓ žurnál vpravo na této stránce. POZOR stránky ZÓ žurnálu jsou otevřeny pouze pro registrované zákazníky a jsou chráněny heslem. Pokud toto heslo nemáte pošlete e-mail na info@neubert-marketing.cz nebo klikněte na odkaz písemný dotaz.

   

Walmark a ČPP na nosičích ZÓ klips
Pro podzimní a zimní kampaně vybrali ZÓ klips pro svoji celoplošnou podporu jak společnost Walmark na nové džusy Relax, tak i pro oblast pojišťovnictví - Česká podnikatelská pojišťovna na povinné ručení na rok 2006.






   

ZÓ klips – 1/3 všech ploch = na další 4 měsíce vyprodáno !
Pokud uvažujete o kampani pro ZÓ klips, doporučujeme Vám, abyste si počet těchto nosičů objednali včas . Narůstající obliba ZÓ klips posouvá logicky i dobu , kdy je reálně možná si ZÓ klips zakoupit v požadovaném množství. Například v listopadu roku 2005 je prodáno již 35% ploch až do konce března 2006. Svoji rezervaci můžete učinit též pomoci webu na odkazu poptávka nebo písemný dotaz

   

ZÓ klips v plné síle i v zimním čase 2005/2006
Je to unikátní médium nejen svým tvarem, velikostí a celkovým velmi precizně propracovaným řešením, ale především mezioblastním zásahem . ZÓ klips již v minulosti prokázal, že je schopen efektivně posílit firmy jak z oblasti produktů vyskytujících se v hypermarketu, tak posiluje i výrobky a služby vyskytující se zcela mimo daný hypermarket. Již v  srpnu vsadilo na ZÓ klips hned několik takových zadavatelů.

Jedním z mnoha vracejících se zadavatelů na základě vyzkoušené účinnosti je společnost Auto Staiger, dominantní prodejců vozů Opel a Chevrolet v České republice. ZÓ klips doposud již využila na 4 své kampaně v 3 různých obdobích . Auto Staiger je jednička na trhu prodeje vozů OPEL řadu let díky své preciznosti a jedinečným službám. Na podzim roku 2005 vsadil Auto Staiger na svoji službu Auto Staiger BONUS SERVIS, která odstartovala již v roce 2004 a poskytuje zákazníkům Auto Staiger atraktivní podmínky pro provoz vozů starších 4 let.

Úvěry podpořila na podzim Wüstenrot. Společnost poskytující finanční servis pro spotřebitelský segment se na podzim vydala se svým produkte SUPERÚVĚR na tažení s médiem ZÓ klips v síti MAKRO.

Dalším inzerentem byl např. Autovars, jež pokryl pro svoji kampaň nazvanou 6 x NEJ hned několik pražských lokalit. Autovars opakoval využití média ZÓ klips již po druhé po vyzkoušeném pozitivním efektu z roku 2004.

Jedním z dalších zadavatelů byl prodejce vozů Citroen českobudějovický City Car. Na obrázku níže vidíte efekt ZÓ klips, kdy i přes naplněný vozík zbožím je prostor tohoto média stále velmi výrazně viditelný. Takto výrazný efekt neumožňuje žádné jiné alternativní médium na trhu.

   

ZÓ klips – v čem je rozdíl?
S produktem ZÓ klips ve srovnání s alternativními řešeními je to jako při hře kulečníku. Buď vsadíte na profesionální řešení, které Vám zajistí vítězství nebo vyzkoušíte lehce řečeno amatérské tahy, jež nikam nevedou. Co na trhu existuje a v čem je doopravdy rozdíl? Čela a boky vozíků: v praxi sami porovnejte jednak úhel náklonu – čte se Vám písmo i v tomto nepřirozeném zorném úhlu dobře? Teď naplňte vozík alespoň z 1/3, např. položte do vozíku jen jeden balík minelárlních vod, v tu chvíli jste již bez jakékoliv šance vnímat celý obsah letáku. Ano, je pravdou, že čelo vozíku je vidět i ze strany, vně vozíku, ale tuto stranu mohou vnímat jen náhodní kolemjdoucí, což je ve skutečnosti 2-3 sekundy a to ve značné náročnost prostředí. Pasant (označení průchozího) je uvnitř hypermarketu nucen se věnovat především své trase a sledovat mnoho věcí najednou - svůj nákup = prostor svého koše, místo odběru, vyhýbat se dalším lidem atd. V tuto chvíle je reálně nemožné, aby vnímal obraz a již vůbec ne text dalšího projíždějícího nákupního koše a to i kdyby sebe víc chtěl. Je to podobné jako u reklamy na projíždějícím vozu, často Vám z ní v paměti zbude jen šmouha.

   

ZÓ klips láme rekordy
Pravděpodobně doposud žádnému instore-médiu se nepodařilo zvýšit obraty produktů umístěných v daném HM tak rychle a tak výrazně jako ZÓ klipsu Např.společnost Meggle prodala u nového produktu podporovaného v daný čas pouze ZÓ klips v HM, kde ZÓ klips byl použit o 65% více než tam, kde bylo zboží bez podpory ZÓ klips. Totéž se stalo u kampaně R.Jelínek, kde byly celkové prodeje o 66% vyšší na HM, kde byl ZÓ klips nasazen, než na HM bez ZÓ klips.Při posledních kampaních podle předběžných výsledků v MAKRO ZÓ klips dosáhl zvýšení 78% v prvních 14 dnech. Navíc bylo zjištěno, že ZÓ klips dokáže reklamní sdělení posunout u zákazníka do dlouhotrvající zapamatovatelnosti. Většina dotazovaných zákazníků již mimo prodejní plochy potvrdilo, že si nejen všimlo reklamního sdělení dané značky, ale též dokázalo podrobně popsat obsah reklamy. Navíc si tito zákazníci pamatují obsah reklamy většinou déle než 1 týden, a to již po jejím prvním shlédnutí.




   

ZÓ klips: intenzivní prázdninové kampaně 2005
Pro ZÓ klips se během července a srpna 2005 rozhodlo hned několik zadavatelů. V červenci ve dvou tématických vlnách po sobě posílila své aktivity v Makro nejprve společnost Poděbradka a to na své produkty Poděbradka a Poděbradka PRO LINIE.

Výrazný, červený leták budil pozornost již na dálku. Mnoho zákazníků se mohlo projet s košíkem v takřka životní velikosti samotného produktu na dosah ruky a ještě graficky zpracovaného do efektního osvícení. Ano, v srpnu na křídlech ZÓ klips podpořila svůj nový produkt Jogobella Cereal společnost Zott.

Pro Prahu zacílil již v minulosti úspěšný dealer OPEL Auto Staiger na několika lokalitách v MAKRO.

   

Oslovovat zákazníka se vyplatí tam, kde nejvíce utrácí: pořadí 10 největších obchodních řetězců se v ČR za poslední 2 roky téměř nemění. V roce 2003 překročily poprvé 203 miliard korun. První příčku si udrželo Makro, na druhém skončila společnost Ahold - Hypernova + Albert, následovaná prodejnami Kaufland a Lidl. Čtvrtá pozice patřila skupině Rewe se supermarkety Billa a diskonty Penny Market. Až pátá skončila společnost Tesco Stores (více se dočtete v ZÓ žurnálu viz na pravo)

Rok 2005 nekompromisní orientace pouze na nejsilnější obchodní řetězce.

ZÓ klips pro rok 2005 udržuje svoji strategii i za cenu ústupů z některých řetězců. Vedení společnosti NEUBERT marketing & Co. neustále sleduje vývoj a pozice obchodních řetězců na ČR trhu a srovnává s poptávkou svých zákazníků po inzertních plochách ZÓ klips. ZÓ klips má po více než roce a půl výhodu v tom, že jej zákazníci znají, ví, co od něho mohou čekat a často ho volí především jako podporu určitého regionu a nikoliv řetězce. Proto je nutné, aby ZÓ klips byl pouze v těch sítích, které jsou v daném období na vrcholu, mají dostatek loajálních zákazníků a chodí do nich zajímavé segmenty. Proto budou největší investice a orientace pro rok 2005 směřovány pravděpodobně trochu jiným směrem a to výhradně do nejsilnějších řetězců v ČR.

   

V obchodech lidé tráví stále více času: zatímco frekvence návštěvnosti se příliš nemění, za poslední dva roky významně vzrostla výše průměrné celkové útraty v centru, která v současnosti činí již 1640 Kč. Jednoznačně dominujícím prvkem většiny center je hypermarket (či supermarket), který téměř při každé návštěvě centra navštíví 70% osob, a kde také zpravidla zůstane většina částky utracené v centru.



   

Nápad nestačí - důležitá je preciznost do posledního detailu: unikátní řešení ZÓ klips používá systém zakřivení reklamní plochy tak, aby byla nakloněna optimálně do zorného pole příjemce reklamního sdělení-zákazníka. Tento systém využívá patentového vzoru s tzv. předními vzpěrami.




   

Porovnejte účinnost na sobě: na trhu se objevuje nabídka nejrůznějších druhů médií . Například některé firmy zkoušejí nabízet reklamu na stranách nebo čele vozíku. Zkuste si sami objektivně porovnat její rozdílnost oproti ZÓ klips. Nejen, že je šikmo k Vašemu pohledu a tudíž velmi špatně čitelná již při prázdném vozíku, ale navíc pokud tento vozík doplníte, tak není vidět vůbec. Objevují se i pokusy obalit vozík voskovaným papírem z boků, který je přichycen školními nebo elektrikářskými svorkami. Pokud pomineme celkovou neestetičnost a krátkou životnost (často potrhané ), tak zásadním defektem takového řešení je v racionální rovině reklamního, měřitelného efektu zejména jeho krátký zásah příjemce. Je to něco podobného, jak když okolo Vás projede polepený vůz- máte jen pár sekund na to, aby jste zaregistrovali obsah toho, co na něm bylo zobrazeno a ještě napsáno.



   

ZÓ koordinátor - jedna kontaktní osoba
Pokud potřebujete jakoukoliv informaci ohledně systému ZÓ klips, využijte ZÓ koordinátora. Na tuto osobu se můžete obracet na telefonním čísle 311 678 742, na tomtéž čísle faxu a na mailu info@neubert-marketing.cz .

    Rok 2005 nekompromisní orientace pouze na nejsilnější obchodní řetězce.
ZÓ klips pro rok 2005 udržuje svoji strategii i za cenu ústupů z některých řetězců. Vedení společnosti NEUBERT marketing & Co. neustále sleduje vývoj a pozice obchodních řetězců na ČR trhu a srovnává s poptávkou svých zákazníků po inzertních plochách ZÓ klips. ZÓ klips má po více než roce a půl výhodu v tom, že jej zákazníci znají, ví, co od něho mohou čekat a často ho volí především jako podporu určitého regionu a nikoliv řetězce. Proto je nutné, aby ZÓ klips byl pouze v těch sítích, které jsou v daném období na vrcholu, mají dostatek loajálních zákazníků a chodí do nich zajímavé segmenty. Proto budou největší investice a orientace pro rok 2005 směřovány pravděpodobně trochu jiným směrem a to výhradně do nejsilnějších řetězců v ČR.

   

Přesnost na setinu milimetru

15.září 2004 vyjíždí z výrobní linky další novinky ZÓ klips. Nová horní deska lisovaná ve zcela nové teflonové vstřikovací formě. Jen výkresy na tuto formu obsahují téměř 200 stran a přesnost výlisku se měří na setinu milimetru. Nová horní deska je taktéž materiálově obohacena o přísadu vytvářející na plastu UV filtr.

   

Danone podpořili Frutigo pomocí ZÓ klips

Po velice úspěšné kampaní Meggle s jogurty Maestro, o které jsme psali v minulé čísle ZÓ žurnálu odstartovali 1.8.2004 na plochách ZÓ též jogurty Frutigo od Danone. ZÓ klips pro nový výrobek ovocných jogurtů Frutigo firma Danone. Hlavním motivem kampaně je "oživlá" jahoda, která se ve velkém prostor ZÓ klips opravdu výtečně vyjímá. Kampaň proběhla v měsíci srpen ve vybraných hypermarketech TESCO.

   

ZÓ žurnál - nejnovější informace pro zákazníky

Tým NEUBERT marketing & Co. připravil zvláštní sekci webových stránek, která je chráněna přístupovým heslem. Na těchto stránkách lze získat poslední data z průzkumů obchodních center, úspěšnosti kampaní, rozhovory s inzerenty a rady, jakým způsobem lze ZÓ klips využít. Speciální velmi užitečný článek je věnován ceně 1 osloveného zákazníka na jednotlivých lokalitách. Navíc na stránkách "ZÓ klips v akci" můžete vidět fotografie přímo z prostředí obchodních center v kombinaci s chováním zákazníků. Mediální agentury zcela jistě ocení např. standardní výpočty CPT, GRP nebo obrátkovosti vozíků. Pro všechny tyto osoby jsou navíc přístupné nejrůznější marketingové akce s další možnou bonifikací, o kterých se opět na těchto stránkách dočtete.Přístup na tyto stránky je otevřen pouze současným zákazníkům. V případě, že jste novým zákazníkem a máte zájem o tyto informace zavolejte na 311 678 742 nebo klikněte na ikonu písemný dotaz a zadejte požadavek.

   

ZÓ klips bude podporovat děti z dětských domovů

Médium ZÓ klips bude podporovat vybrané dětské domovy. Prvním domovem bude dětský domov v Ostravě. Celá společnost NEUBERT marketing & Co. má snahu pomoci těm, kteří to potřebují nejvíce. "Nejbohatším je ten, který umí dávat" je kredo lidí točících se okolo ZÓ klips. "Vždyť i ZÓ klips je naším dítětem. Ve zdravé společnosti to má fungovat úplně stejně. Silné dítě má pomáhat těm slabším. Ten pocit, který je Vám dán, když máte možnost někomu pomoci a vidíte, že z toho je užitek, je překrásný". Pokud chcete pomoci i Vy, můžete se informovat elektronicky přes ikonu písemný dotaz , heslo: ZÓ klips a DĚTI.

   

Kde se lidé vyhýbají reklamě a kde ji naopak vyhledávají?

V listopadu 2003 provedla agentura TNS Factum na reprezentativním vzorku 976 osob výběrové jednotky 15+ obyvatel České republiky průzkum zaměřený na přijímaní reklamy samotným příjemcem, zákazníkem. Výsledky: největší přesycenost reklamou je zřejmá již řadu let u televize. 80,2% respondentů uvádí, že je v televizi příliš mnoho reklamy, na druhém místě v přesycenosti a odmítání reklamy jsou poštovních schránky se zhruba 70% dotázanými. Téměř na stejné úrovni jako v minulém roce zůstalo i hodnocení intenzity reklamy v denním tisku a časopisech.

Další, nově zařazený dotaz byl zaměřen na to, kde se lidé nejvíce vyhýbají reklamě. Potvrdil se předpoklad, že tam, kde lidé vnímali intenzitu reklamy jako příliš velkou, také se jí buď vždy nebo většinou vyhýbají. Nejčastěji, téměř v 77% se lidé vždy, většinou nebo alespoň v polovině případů vyhýbají reklamě v televizi. Relativně nejméně se lidé vyhýbají reklamě v dopravních prostředcích a v místě prodeje, které je také místem, kde by lidé nejčastěji přivítali více reklamy. Reklama na prodejním místě je nejvíce vítána samotným příjemcem.

   

Systém ZÓ klips - série nových instore médií

ZÓ klips se rozšiřuje. Společnost NEUBERT marketing & Co. již nyní připravuje další dvě média pro využití v instore reklamě. Jedná se o zcela nové produkty doplňující základní koncept do uceleného navigačně-orientačního systému, který pomocí dalších dvou zcela rozdílných mobilních médií umožňuje inzerentovi přesně zacílit na zákaznický segment nejen podle věku ale i fyziologických typů osob. Uvedení na trh se plánuje v průběhu roku 2004. Více informací na info@neubert-marketing.cz.

   

NEUBERT marketing & Company - nové kanceláře

Společnost NEUBERT marketing & Company otevřela svoji druhou provozovnu v klidném prostředí nedaleko Prahy, v Tachlovicích. Z tohoto místa je dnes řízen provoz marketingového, obchodního a výrobního oddělení spolu s týmem montážníků.

NEUBERT marketing & Company s.r.o.
Na Skalkách 155
252 17, Tachlovice
tel./fax.:  311 678 742


ZÓ klips - malá ZÓ galerie
Požádejte ZÓ koordinátora
o zaslání ZÓ galerie na CD.
info@neubert-marketing.cz
z001.jpg z002.jpg z003.jpg
z004.jpg z005.jpg z006.jpg
z007.jpg z008.jpg z009.jpg
z010.jpg z011.jpg z012.jpg
z013.jpg z014.jpg z015.jpg
z016.jpg z017.jpg z018.jpg
z019.jpg z020.jpg
Objednávka
Poptávka


Písemný dotaz
Písemný dotaz


Telefonní diskuse
Telefonní diskuse


ZÓ žurnál - logo
ZÓ žurnál vstup
pro zákazníky:




Pokud ještě nemáte své osobní heslo, kontaktujte ZÓ koordinátora